حسين باقري با بيان اينکه در اين نشست بر امر خدمات دهي مناسب به گردشگران تأکيد شد، گفت: همچنين در اين نشست به توانمندسازي واحدها به منظور ارائه خدمات بهينه با شرکت در دورههاي آموزشي ميزباني، مديريت واحدهاي پذيرايي و آشپزي براي ارتقاء کيفيت و همچنين رعايت بهداشت فردي و عمومي و پاکيزه نگه داشتن سرويس بهداشتي و نمازخانهها اشاره شد.
وي به روزرساني واحدهاي پذيرايي را امري ضروري عنوان کرد و بيان داشت: اطلاعات واحدهاي پذيرايي بايد پاسخگوي نيازها و سليقههاي مختلف گردشگران باشد.
اين مقام مسوول به ارائه خدمات واحدهاي پذيرايي براساس ذائقه گردشگران تأکيد کرد و يادآور شد: مديران واحدهاي اقامتي بايد به سمت ارائه غذاهاي سنتي و محلي همراه با تنوع غذايي و قيمتي در واحدهاي اقامتي خود روي آورند.
/119
انتهای پیام/